Et komplett skybasert medlemssystem
Full kontroll på medlemmene og sentrene. Jobb med senteret, ikke systemet!

Selvbetjening
Innmelding, kjøp og henting av adgangskort, purring, inkasso, frys og utmelding. Alt er automatisert og selvbetjent!

Bemannet eller ubemannet?
Få betalt av alle som trener, stopp misbruk. Full adgangskontroll og oversikt!

Skybasert

medlemsystem og adgangskontroll

A

Brukergrensesnitt

Brukervennlig og intuitivt.

Medlemsfunksjoner er designet for mobil, pc og nettbrett. Laget av treningsbransjen for treningsbransjen.

Med alle funksjoner samlet i ett og samme sømløse system, er SICS en komplett verktøykasse for moderne og framtidsrettede treningssentra i Norge.

Dette gir problemfri drift med norsk support

B

Automatisert

Betaling, purring, inkasso, frys.

I SICS er alle funksjoner knyttet til medlemmet automatisert; betaling, frys, purringer, inkasso, oppdatering mot inkasso og utmelding. Alt automatisert, gir økt effektivitet og sparer DEG tid!

Denne effektiviteten vil gi deg som driver verdifull tid som kan brukes til å fokusere på drift av senteret, for eksempel markedsføring og gjenkjøp.

C

Bemanning

Innmelding, utmelding, frys, adgangskort

Med SICS kan du velge om du vil være betjent eller ikke. ALLE resepsjonsfunksjoner er ivaretatt av systemet.

«Bli medlemsprosessen» kan medlemmet selv utføre på pc, nettbrett, tlf eller på servicekiosken på senteret. Servicekiosken tar seg av alle funksjoner en resepsjon vanligvis tar seg av; nytt medlemskort, betale utestående, kjøpe drop in, registrere nytt betalingskort osv.

Medlemmet selv tar seg også av mange funksjoner via min side; oppdatering av informasjon, innmelding, utmelding, søk om frys.

Ved å være selvbetjent deler av døgnet og på "røde dager " vil peronalkostnadene reduseres betydelig. Medlemskontoret sparer mye jobb ved at medlemmet registrerer alt selv.

D

Sikkerhet

Misbruk, feilpasseringer, oppetid, backup

Som driver er det enkelt å ha kontroll på inngang og utgang med systemet. Feilpasseringer blir generert på egne lister, alle passeringer blir lagret med bilde og video.

Styring av andre funksjoner som lys, dører, musikk, tv gjøres også via systemet.

Inngangsporter er utviklet for enkel inngang/utgang samt for å forhindre og registrere feilbruk.

Systemet er skybasert med en oppetid på >99,9%. All kommunikasjon skjer kryptert via SSL og backup tas hver natt av alle data.

En failover løsning installeres på sentre som har adgangskontroll modulen slik at det fortsatt virker selv om internettlinjen går ned.

Kundereferanser

SICS medlemsystem gjør det enkelt og trygt å drive et delvis ubetjent treningssenter. Systemet er lagt opp til å kunne ha god kommunikasjon med medlemmer. Oppfølging av innbetalinger skjer helt automatisk, noe som sparer oss for ekstremt mye arbeid. Medlemsservicen, Min side og Online Booking til gruppetimer er brukervennlig for medlemmer i alle aldre. Som kunde får vi support til alle døgnets tider og opplever SICS medlemssystem som et innovativt system, som utvikler seg etter kundens behov.

Mari RøslandShapes Lindesnes

Etter over 20 år i bransjen og erfaring med alle de mest brukte medlemssystemene er det nå en helt annen hverdag. Å få jobbe med et system som faktisk gjør hverdagen lettere og gir deg forutsigbarhet fordi alle funksjoner er 100% stabile er fantastisk. Dette systemet har helt klart tatt utgangspunkt i et senters behov og laget funksjoner deretter.
Jobber du med en av de tradisjonelle systemene anbefaler jeg deg å prøve SICS så vil du forstå hva jeg mener.

Christian ArnesenBare Trening


Vi på Sense trening & helse startet med SICS adgangssystem på vårt nøkkelkortsenter våren 2017 (Sense Ekspress). Senteret hadde problemer med at medlemmene tok med «gratispassasjerer» inn på trening, samt at det var mye logistikk og medlemsoppfølging siden alt måtte administreres fra hovedsenteret.

Fra den dagen vi byttet adgangssystem til SICS ble det en helt annen hverdag for både medlemmer og ansatte.
SICS har hjulpet oss til:
• Mindre administrerende arbeid (sjekker over dagens inngangshistorikk på 5 min)
• Bedre kontroll på medlemsbasen (alle innganger/utganger blir logget og sjekket hver dag)
• Enklere rutiner for innmelding (medlemmene fikser både innmelding og betaling selv i medlemsautomat)
• Bedre tilgjengelighet for medlemmene (medlemmene kan administrere medlemskapet via «min side»)
• Bedre omsetning (kan betale selv med en gang. Slipper oppom hovedsenteret)
• Bedre likviditet (kan betale evt. utestående i medlemsautomat)
• Økt trygghet (vi får alarm om det skjer noe)
• Utmerket kundeservice (veldig rask responstid fra leverandør dersom vi trenger hjelp)

Sense trening & helse er kjempefornøyd med SICS!

Wenche Aa. WagenerSense Helse

Ta kontakt
med oss

Kontortid 8-16 mandag til fredag

Telefon:
+47 400 20 002
E-mail:
post@sics.no

Support
for kunder

Tilgjengelighet basert på SLA